Geleneksel Sınıf Kahvaltılarımız 6B

6-B sınıfı öğretmenleriyle beraber sabah keyifli bir kahvaltı yaptı. Öğrencilerin mutluluğu gözlerinden okunuyordu.

Devamını Oku...>>

Fikirler Deryası (Ekim Ayı Türkçe Panosu)

Bu ay panomuzu atasözü ve deyimlerle süsledik.Gençlerimiz atasözlerini ve deyimleri anlamıyla beraber okuma fırsatı buldu.        Ayrıca Türkçe ile ilgili ilginç bilgilerin olduğu bir sayfayı da panomuza yapıştırdık.…

Şefkat'in Meddahları

Şefkat'in Meddahları"(Sınıfları Geziyoruz Hikayemi...

"Her hafta bir hikaye dinle ve dinlediğin hikayeleri paylaş." Etkinliğini 6. ve 7. sınıflarda yaptık.      Derste dinledikleri hikayeyi ilkokul sınıflarımıza giderek Anlatma fırsatını yakaladılar. Kendi eksiklerini  görme fırsatını da…

Öğreniyoruz..Uyguluyoruz

EBOB hayatımızın neresinde?..... Sınıfta öğrendiğimiz EBOB - EKOK problemlerini Tuğra parktaki  basketbol sahasına uyguladık.

Okul Bahçesinde Eski Oyunlarımızı Oynadık

5. Sınıf öğrencilerimizle "OYUNCAK" TEMA'sı içerisinde işlemiş olduğumuz eski oyun ve oyuncaklar konusunu bizzat yaşayıp gördük.       Öğrencilerimiz çember sürdüler, misket oynadılar, üçtaş ve dokuztaş oynadık.    …

Kitap Kampanyası Sakarya- Kaynarca

Sakarya'da bulunan bir okula öğrencilerimizin evlerinde okumadığı kitapları gönderdik.      Kitap okunmadığı sürece her okuyucu için yenidir. Bu yardım kampanyasına destek olan tüm veli ve öğrencilerimizi tebrik ediyoruz.…

Şefkat Basketbol Ligi Başladı

Sınıflararası Basketbol Ligimiz başladı katılımcı sınıflarımıza başarılar diliyoruz.

Devamını Oku...>>

Değerlerimiz Şefkat Eğitim Kurumlarında Yaşatılıyo...

Değerlerimiz Şefkat Eğitim Kurumlarında Yaşatılıyor.Okul bahçemizde öğrencilerimize aşure taktimi yapılmıştır. Öğrencilerimizin gözlerinde görülen mutluluk ve heyecan kayda değerdi. Aşurenin nasıl yapıldığını Aşçı başımız anlattı, aşure kültürümüz hakkındada din kültürü öğretmenlerimiz…

İlköğretim Haftası Etkinliklerimiz

Beden Eğitimi ve Spor zümremizin organize etmiş olduğu "İlköğretim haftası" etkinliklerimiz boyunca öğrencilerimizle birlikte eğlendik, öğrendik, kaynaştık ve günün anlam ve önemini pekiştirdik. Anasınıfı miniklerimiz çember kapmaya çalıştılar, 1. ve…

Eğleniyorum-Öğreniyorum

Türkçe Zümresi olarak kulüp faaliyetleri çerçevesinde "EĞLENİYORUM ÖĞRENİYORUM" kulübünü açabileceğimizi tüm öğrencilerimize ilan ettik. 2 Ekim Pazartesi günü kulübümüzün tanıtımını yaptık.  Düşünmeye, yazmaya, öğrenmeye meraklı olan öğrencilerimizi kulübümüze bekliyoruz. Bu…

MEBlogo

rehberlik-yazilari
degerler egitimi
ogretmen-ogrenci-eserleri

veligörüsmesaati   tavsiyekitapliste 200x200   sinav takvimim   okular hayat olsun   e bulten   boya paleti yazı tahtası2   okulsaglıgı1

ÖĞRENCİ KULÜBLERİMİZ

sivil savunma 2     bilisim 2        satranc 2     yuzme 2     basketbol 2     buz pateni 2     okçuluk     futbol 2